Kabiz
Intranet

Nieuws

Digitaal Portfolio
Registers raadplegen
Vragen
Mijn KABIZ
Je bent hier:
Kabiz > Nieuws
01-03-2020
Openbare apotheken kunnen de registratiekosten declareren bij de SBA

​Zowel de kosten van de registratie als de herregistratiekosten bij het KWaliteitsregister Apothekersassistenten worden vergoed door de SBA sinds 1 juli 2018.

Zie de informatie: https://www.sbaweb.nl/meest-gestelde-vragen/wat-moet-ik-doen-om-de-registratiekosten-voor-het-kwaliteitsregister-apothekersassistenten-kabiz-vergoed-te-krijgen-door-de-sba

​Om in aanmerking te komen voor de vergoeding dient de werkgever een declaratie in. Dit kan door een mail te sturen naar de SBA (factuur@sbaweb.nl). Hier dient de werkgever de volgende gegevens te vermelden:

  • ​Naam en adres werkgever
  • IBANnummer werkgever
  • PMA-nummer werkgever
  • PMA-nummer werknemer
  • Factuur van KABIZ. Is te downloaden in MIJN KABIZ




Deel dit artikel
nog updaten met code kabiz!